بدنسازی برنامه | بدنسازی | باشگاه بدنساز
بدنسازی,بدنسازی برنامه,باشگاه بدنسازی,عکس بدنسازی,مکمل,مکمل بدنسازی,حرکات بدنسازی,بدنسازی زنان,آموزش
  • آدرس: Sahneh, Kermanshah, Iran
  • تلفن و نمابر: 09381029914 موبایل: 09381029914 (آنلاین وایبری)
  • ساعات حضور در دفتر: 9 صبح الی 8 بعد از ظهر
  • مسئول موسسه: احسان چهری

سایت های علمی بدنسازی یا فروشگاه های تجاری

’سایت های علمی بدنسازی یا فروشگاه های تجاری‘

اینگونه سایت ها در صدر نتایج گوگل کم نیستند و وقتی دنبال مبحثی از بدنسازی میگردم یا اصلا هیچ منبع داخلی پیدا نمی کنم و یا اینکه فقر محتوایی بیداد می کنه

همش درمورد خرید سوماتروپین,دگزا,پروتئین,کربوهیدرات و از همه بدتر استریئید صحبت میشه!

غافل از اینکه شخص بدنساز باید در ابتدا مسیر خودشو مشخص کنه,تیپ بدنیشو مشخص کنه و تازه بعد از چندین ماه تمرین میتونه در کنار تمریناتش مکمل هم استفاده کنه

حتما در مورد مرغ هایی که یکی دوماه بزرگ میشن برای فروش چیزایی شنیدید!

بدن انسان پرواری نیست :)

و همچنین قرار نیست بعد از چندماه از صحنه زندگی محو بشه!

نباید به نحوی با بدن برخورد کرد که بعد از چندماه دیگه سرشار از سم بشه

حالا میرن دنبال داروهای مقابله با عوارض

کلیه,کبد و سایر اندام های حیاتی هیچوقت برای پالایش این نوع مواد خلق نشدن

بیایید با یاد گرفتن اصول صحیح تمرینات بدنسازی و توصیه آن ها به دیگران, مانع از ضرر و زیان این رشته پرطرفدار شویم

منبع: http://bodybuilding.blogfa.com/post/52

بدنسازی



برچسب‌ها: سایت های علمی بدنسازی یا , سایت های علمی بدنسازی , سایت های علمی , سایت های , سایت



عکس بدنسازی سردار Aktolga سری جدید

’عکس بدنسازی سردار Aktolga سری جدید‘

عکس سردار Aktolga,عکس بدنسازی سردار Aktolga,سردار Aktolga

عکس بدنسازی سردار Aktolga سری جدید

عکس بدنسازی سردار Aktolga1,عکس سردار Aktolga1,سردار Aktolga1

عکس بدنسازی سردار Aktolga سری جدید

سردار Aktolga2,عکس بدنسازی سردار Aktolga2,سردار Aktolga2

منبع: http://bodybuilding.blogfa.com/post/51

بدنسازی



برچسب‌ها: عکس بدنسازی سردار Aktolga سری , عکس بدنسازی سردار Aktolga , عکس بدنسازی سردار , عکس بدنسازی , عکس



عکس بدنسازی + عکس باشگاه بیت الله عباسپور

’عکس بدنسازی + عکس باشگاه بیت الله عباسپور‘

عکس بدنسازی9+عکس باشگاه بیت الله+عکس بیت الله عباسپور9

منبع: http://bodybuilding.blogfa.com/post/50

بدنسازی

[بدنسازی,بدنسازی برنامه,باشگاه بدنسازی,عکس بدنسازی,مکمل,مکمل بدنسازی,حرکات بدنسازی,بدنسازی زنان,آموزش بدنسازی,بدنسازی بانوان,تمرینات بدنسازی,سایت بدنسازی]



برچسب‌ها: عکس بدنسازی عکس باشگاه بیت الله , عکس بدنسازی عکس باشگاه بیت , عکس بدنسازی عکس باشگاه , عکس بدنسازی عکس , عکس بدنسازی



عکس بیت الله عباسپور Baitollah Abbaspour

عکس بیت الله عباسپور Baitollah Abbaspour‘

از مجموعه عکس های بدنسازی که منتشر میکنیم جای عکس این شیر ایرانی خالی بود!

بله بیت الله موجب افتخار تمام بدنسازان کشور ماست که در سطوح حرفه ای مشغول به فعالیته

در ادامه عکس هایی از بیت الله رو باهم میبینیم

عکس بیت الله عباسپور,بیت الله عباسپور,Baitollah Abbaspour

عکس بیت الله عباسپور Baitollah Abbaspour

عکس بیت الله عباسپور1,بیت الله عباسپور1,Baitollah Abbaspour1

منبع: http://bodybuilding.blogfa.com/post/48

بدنسازی



برچسب‌ها: عکس بیت الله عباسپور Baitollah Abbaspour , عکس بیت الله عباسپور Baitollah , عکس بیت الله عباسپور , عکس بیت الله , عکس بیت



تلاش برای رشد عضلات عقب مانده

’تلاش برای رشد عضلات عقب مانده‘

عضلات بدن در صورتی که شرایط یکسانی نداشته باشند ممکن است از حد نرمال خارج شده و یک نامتقارنی فاحش را به وجود بیاورند

در سطوح مختلف بدنسازی این امر جدی تر شده و حتی شامل امتیازاتی در بزرگترین مسابقات بدنسازی در جهان است

تقارن در بدنسازی و تلاش برای رشد عضلات عقب مانده یکی از ظریف ترین نکات بدنسازی است که همواره مورد توجه قرار میگیرد

عده ای گمان می کنند این امر به واسطه مثلا چپ دست بودن و یا راست دست بودن نیز اتفاق می افتد ولی من عقیده دارم گاهی بدن بخاطر جبران فشار بر تارهای عضلانی, این فشار را بر عضلات تازه نفس منتقل میکند تا به نوعی جبران فشار بر روی عضله کارکشته باشد!

بطور مثال من راست دست هستم و بعد از یک دوره متوجه شدم قطر بازوی چپم چند سانتی متر از قطر بازوی راستم بیشتر شده و آن را در دوره جدید لحاظ کردم تا به تقارن برسم

برای اینکه نتیجه بگیرید ابتدا با عضله ای که احساس میکنید از زیر کار در میرود بیشتر مورد حمله قرار دهید و در شروع تمرین چند حرکت دمبل یا هالتر با محوریت آن عضله در نظر بگیرید

موفق باشید

@احسان_چهری

منبع: http://bodybuilding.blogfa.com/post/47

بدنسازی



برچسب‌ها: تلاش برای رشد عضلات عقب , تلاش برای رشد عضلات , تلاش برای رشد , تلاش برای , تلاش



عضلات پا و تشدید تمرینات برای حجم کلی بدن

عضلات پا و تشدید تمرینات برای حجم کلی بدن‘

خودمو به یاد میارم که در ابتدای شروع بدنسازی احساس رشد زیادی داشتم اما اکثر مواقع فکر میکردم عضلات پا نیاز به تمرینات زیادی دارن تا نمایان بشن پس بهتره بذارمشون کنار!

این حرفو من زدم اما شما نزنید! میگید چرا؟!

چون این عضلات دقیقا برعکس خیلی زود به تمرینات پاسخ مثبت میدن و همچنین داشتن تمرین پا حیاتیه چون موجب افزایش هورمون رشد خواهد شد

حالا دونستید چرا؟

به همین خاطر و همچنین توسعه هماهنگ و ایجاد تقارن در بین تمام گروه های عضلانی حتما باید تمرین پا رو جدی گرفت

برای عضلات پا بهتره در شروع اول سه حرکت پایه مثل پرس پا, جلوپا و پشت پا انجام بشه و بعد از چندماه که فقط ترتیب رو عوض کردیم دیگه به سراغ اسکات و سایر حرکات موثرتر بریم

دلیلش هم ایمنی بدنه و هم اینکه در طی این مدت عضلات بخوبی توسعه داده بشن که سرانجام به نتیجه مورد نظرتون برسین

_موضوع مقالات بعدی را شما تعیین کنید!

نقد و پیشنهادات شما موجب نهایت تغییرات برای بهره وری بیشتر از دانش بدنسازی بنده خواهد شد

چیزی هم اگه ندونم یا مقاله خوبی شمارو ارجاع میدم و یا با تحقیق شمارو به نتیجه دلخواهتون خواهم رسوند

موضوع مقاله ی بعدی ما تلاش برای رشد عضلات عقب مانده خواهد بود

منبع: http://bodybuilding.blogfa.com/post/46

بدنسازی



برچسب‌ها: عضلات پا و تشدید تمرینات , عضلات پا و تشدید , عضلات پا و , عضلات پا , عضلات




مطالب قدیمی تر
با من در تماس باشید

احسان چهری هستم از نیوزفااسپرتس
Local Address : IRAN-Tehran , Kermanshah
Tel : 083-3
Mobile : 09381029914
E-mail : ehsanchhry@gmail.com
موضوعات مطالب
امکانات وبلاگ بدنسازی