بدنسازی | BodyBuilding | برنامه بدنسازی

بدنسازی | BodyBuilding | برنامه بدنسازی

بدنسازی , bodybuilding , برنامه بدنسازی , باشگاه بدنسازی , عکس بدنسازی , آموزش بدنسازی و بدنسازی.

بدنسازی

برنامه فیتنس بدنسازی

برنامه فیتنس بدنسازی

برنامه فیتنس بدنسازی

علاقه مندان به شاخه ی فیتنس نیز می توانند از برنامه ای که در این پست قرار می گیره استفاده کنند چونکه این پست برای ورزشکاران این رشته تهیه و تنظیم شده

لازم به ذکر است که این برنامه بصورت نمونه بوده

فیتنس

روز اول :

پرس سينه با هالتر 4 ست تا نهايت خستگی با وزنه نسبتاً سبك نكته : تمام ست ها رو تا نهايت خستگی انجام داده سپس در انتهای هر ست 5 ثانيه استراحت كرده و دوباره تا نهايت خستگی هالتر رو پرس كنيد

پرس بالا سينه با هالتر 4 ست تا نهايت خستگی مانند بالا

كراس اور 4 ست تا نهايت خستگي : 5 ثانيه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

----------------

پشت بازو با هالتر خوابيده رو بصورت 4 ست تا نهايت خستگی و 5ثانيه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

پشت بازو دمبل تكی خوابيده رو بصورت 4 ست مانند بالا

پشت بازو با سيمكش از بالاي سر 4 ست تا نهايت خستگی مانند بالا

----------------

روز دوم :

زير بغل سيم كش از جلو 4 ست تا نهايت خستگی و سپس 5 ثتنيه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

زير بغل دمبل پلاور 4 ست تا نهايت خستگی مانند بالا

زير بغل تی بار 4 ست تا نهايت خستگی مانند بالا

----------------

جلو بازو با سيمكش تكی 4 ست تا نهايت خستگی و سپس 5 ثتنيه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

جلو بازو با هالتر لاری دست بسته ايستاده 4 ست تا نهايت خستگی و سپس 5 ثتنيه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

جلو بازو با دمبل روی دستگاه لاری 4 ست تا نهايت خستگی و سپس 5 ثتنيه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

ساعد 4 ست تا نهايت خستگی

----------------

روز سوم :

سرشانه با هالتر 4 ست تا نهايت خستگی و سپس 5 ثتنيه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

نشر سرشانه از جانب 4 ست تا نهايت خستگی و سپس 5 ثتنيه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

نشر سرشانه خميده 4 ست تا نهايت خستگی و سپس 5 ثتنيه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

كول با هالتر + شرگز با هالتر 17*4

----------------

روز چهارم:

اسكوات پا با هالتر 4 ست تا نهايت خستگی و سپس 5 ثتنيه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

پرس پا معكوس 4 ست تا نهايت خستگی و سپس 5 ثتنيه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

جلو پا با ماشين پشت پا با ماشين 4 ست 17 تکرار

ساق پا ايستاده 4 ست تا نهايت خستگی و سپس 5 ثانیه استراحت و دوباره تكرار تا نهايت خستگی

----------------

نكته مهم در اين برنامه تمرينی اين است كه تكرار ها بايد بصورت نيمه انجام شود تا فشار بصورت متوالی بر روی عضله هدف اعمال شود

نكته ديگر اين كه در كنار اين برنامه تمرينی بايد حتما از تمرينات هوازی 3 روز در هفته استفاده شود

برنامه غذايی بايد كامل و سرشار از پروتئين باشد و كربو هيدرات ها از ساعت 6 بعد از ظهر به بعد نبايد زياد مصرف شود

از مكمل هايي مثل پروتئين 100% whey و آمينو اسيد 2222 و چربی سوزها هم ميتوانيد در كنار اين برنامه تمرينی استفاده كنيد


برای دیدن برنامه بدنسازی در بدنسازی حرفه ای به مطلب برنامه بدنسازی در بدنسازی حرفه ای مراجعه کنید

 


برچسب‌ها: برنامه فیتنس بدنسازی, بدنسازی فیتنس, برنامه فیتنس, برنامه بدنسازی, بدنسازی و فیتنس
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و ششم آذر 1393ساعت 11:42  توسط احسان چهری  | 

برنامه بدنسازی در بدنسازی حرفه ای

برنامه بدنسازی در بدنسازی حرفه ای

برنامه بدنسازی در بدنسازی حرفه ای

حتما کلمه هایی مثل مبتدی و حرفه ای رو تا حالا شنیدید یا در مجله های بدنسازی دیدید که این تفکیک را در بین

سطوح مختلف افراد همواره به کار می برند

این دسته بندی حداقل میزان تفکیک بین بدنسازان شناخته شده و برای تعیین نوع حرکات تمرینی ، نوع تغذیه و

میزان استراحت بدنساز ها مورد توجه قرار می گیرد

مبتدی به بدنسازانی که زیر 2 سال تمرین کرده اند گفته می شود

بدنسازی حرفه ای

حرفه ای نیز به بدنساز هایی که بیشتر از دو سال تمرینات بدنسازی را انجام داده اند گفته می شود

حداقل آمادگی جسمی و عضلانی در طی 6 ماه ملموس است و این میزان به تمرین ، تغذیه و استراحت

بستگی دارد . عامل تعیین کننده ی دیگر ژنتیک افراد مختلف می باشد که در مقالات بعدی در مورد آن ها

صحبت خواهم کرد . نظرات خود را با من درمیان بگذارید


برای دانلود برنامه تمرینات بدنسازی به مطلب مربوطه در پست دانلود برنامه تمرینات بدنسازی مراجعه کنید

 


برچسب‌ها: برنامه بدنسازی در بدنسازی حرفه ای, بدنسازی حرفه ای, برنامه بدنسازی, برنامه تمرینی بدنسازی, برنامه بدنسازی حجمی
+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و پنجم آذر 1393ساعت 12:41  توسط احسان چهری  | 

دانلود برنامه تمرینات بدنسازی

دانلود برنامه تمرینات بدنسازی

دانلود برنامه تمرینات بدنسازی

در این مطلب از مجموعه مقالات وبلاگ بدنسازی تصمیم گرفتم که چند برنامه بدنسازی رو برای دانلود در اختیار

همراهان همیشگی بدنسازی قرار بدم که امیدوارم مورد پسند شما باشه

برنامه هایی که در فایل دانلود موجود می باشند شامل  برنامه بدنسازی حجمی هست که در چند دوره تمرینی

می تواند مورد استفاده شما قرار بگیرد .

 

دانلود برنامه تمرینات بدنسازی

 


برای دانلود فیلم های آموزش بدنسازی به مطلب مربوطه دانلود فیلم های آموزش بدنسازی مراجعه کنید

 


برچسب‌ها: دانلود برنامه تمرینات بدنسازی, تمرینات بدنسازی, برنامه بدنسازی, دانلود تمرینات بدنسازی, برنامه تمرینات بدنسازی
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و چهارم آذر 1393ساعت 11:1  توسط احسان چهری  | 

دانلود فیلم های آموزش بدنسازی

دانلود فیلم های آموزش بدنسازی

دانلود فیلم های آموزش بدنسازی


در این فیلم آموزش بدنسازی می توانید بصورت آنلاین آموزش ها را ببینید و همچنین منتظر فیلم های بعدی

ما در زمینه آموزش بدنسازی نیز باشید .

در این فیلم آموزشی بدنسازی , فیل هیث نحوه انجام دادن صحیح حرکت جلوبازو هالتر را آموزش می دهد


برای اطلاع از قیمت فروش مکمل های بدنسازی به قیمت فروش بهترین مکمل های بدنسازی مراجعه کنید


برچسب‌ها: دانلود فیلم های آموزش بدنسازی, فیلم بدنسازی, دانلود فیلم بدنسازی, فیلم های بدنسازی, فیلم آموزش بدنسازی
+ نوشته شده در  سه شنبه چهارم آذر 1393ساعت 15:57  توسط احسان چهری  | 

قیمت فروش بهترین مکمل های بدنسازی

قیمت فروش بهترین مکمل های بدنسازی


قیمت پروتئین ایزو پاور وی بایوکس 1 کیلوئی ( Biox Power Whey Isolate ) قیمت : 210,000 تومان

Biox Power Whey Isolate,مکمل بدنسازی

 


برچسب‌ها: مکمل بدنسازی, بهترین مکمل بدنسازی, قیمت مکمل بدنسازی, فروش مکمل بدنسازی, برنامه بدنسازی
ادامه مطلب قیمت فروش بهترین مکمل های بدنسازی
+ نوشته شده در  دوشنبه سوم آذر 1393ساعت 15:38  توسط احسان چهری  | 

دانلود عکس های بدنسازی زنان

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم آبان 1393ساعت 22:43  توسط احسان چهری  | 

Original Gym مقاله بدنسازی

Original Gym
Original Gym
مقاله بدنسازی حتما یکی از مفیدترین مطالبی میتونه باشه که یک بدنساز با مطالعه
بدست میاره و با استفاده از دانشی که روزبه روز بیشتر از پیش میشه بهتر میتونه
در تنظیم برنامه و نوع تغذیه یا اینکه استفاده از مکمل های بدنسازی یاریش کنه
بدنسازی ورزشی وابسته به علوم مختلفه در سطح حرفه ای
و برای کسانی که طالب بیهوده هدر دادن وقت خودشون نیستن و همیشه هدفمند تمرین میکنن

عکس بدنسازی,عکس های بدنسازی,عکس بدنسازی زنان


برچسب‌ها: Original Gym, مقاله بدنسازی, بدنسازی مقاله, مقاله های بدنسازی, بدنسازی
ادامه مطلب Original Gym مقاله بدنسازی
+ نوشته شده در  پنجشنبه پانزدهم آبان 1393ساعت 10:31  توسط احسان چهری  | 

برنامه بدنسازی

برنامه بدنسازی

برنامه بدنسازی

برنامه ی بدنسازی زیرشاخه یکی از سه اصل بدنسازی یعنی تمرینه که همیشه یکی از دغدغه های بدنسازان در همه ی سطوح محسوب میشه .

بدنسازی همیشه دستخوش تغییرات عمده ای از لحاظ دستگاه ها و وسایل مختلف بوده اما آنچه که مشخصه اینه که حرکات تمرینی وزنه آزاد یک اصل انکارناپذیر دوران حجمه

 


برچسب‌ها: برنامه بدنسازی, بدنسازی برنامه, برنامه حجمی بدنسازی, برنامه حجمی, بدنسازی برنامه حجمی
ادامه مطلب برنامه بدنسازی
+ نوشته شده در  دوشنبه دوازدهم آبان 1393ساعت 20:49  توسط احسان چهری  | 

بدنسازی برنامه

بدنسازی برنامه

بدنسازی برنامه

در بدنسازی یکی از سوالاتی که اغلب پرسیده میشه همین برنامه مورد استفاده در دوره ها هست

که گاها خیلی بیش از نیاز بدنسازان رو به فکر فرو میبره که هم موجب هدر رفتن زمان و هم ناخوشایندی

در تمرین میشه که حتما در درازمدت باعث نارضایتی در تمرین هم هست

 

بدنسازی علمی به هم پیوسته محسوب میشه که برنامه در اصولی ترین شرایط باید باتوجه به دوره

و نوع تغذیه و همچنین استراحت بدنساز تعیین میشه و مورد استفاده بدنساز قرار میگیره


برچسب‌ها: بدنسازی برنامه, برنامه بدنسازی, برنامه بدنسازی حجمی, بدنسازی, bodybuilding
ادامه مطلب بدنسازی برنامه
+ نوشته شده در  دوشنبه پنجم آبان 1393ساعت 8:58  توسط احسان چهری  | 

باشگاه بدنسازی

باشگاه بدنسازی

باشگاه بدنسازی مکانی برای تمرینات بدنسازی هست که میتونه شامل دستگاه های مختلف

و همچنین وسایل مختلف مثل کش بدنسازی,توپ بدنسازی,وسایل ایمنی,مکان آموزش و خیلی

از مکان های دیگه مثل رختکن باشه اما واقعا باشگاه بدنسازی چقدر اهمیت داره در پیشرفت ؟

همواره بدنسازان مطرح در رشته بدنسازی باشگاه های متعددی رو استفاده کردن اما این کلمه

باشگاه بدنسازی واقعا محدود به همینه ؟ آیا نمیشه در جایی دیگه ورزش کرد ؟ پاسخ مثبته


برچسب‌ها: باشگاه بدنسازی, بدنسازی, bodybuilding, پرورش اندام, فیتنس
ادامه مطلب باشگاه بدنسازی
+ نوشته شده در  دوشنبه هفتم مهر 1393ساعت 12:44  توسط احسان چهری  | 

1 2
مطالب بدنسازی قدیمی‌تر
 

برچسب ها

بدنسازی فیتنس بدنسازی حرفه ای بدنسازی در خانه تمرینات بدنسازی بدنسازی بانوان آموزش بدنسازی بدنسازی زنان حرکات بدنسازی مکمل مکمل بدنسازی عکس بدنسازی باشگاه بدنسازی برنامه بدنسازی bodybuilding بدنسازی